marți, 31 martie 2009

La violence -part 1

Buna din nou...

am tot spus ca scriu, am scris inclusiv in agenda mea de cateva ori bune, dar aici....aici nu am apucat sa scriu
as avea multe sa va spun....dar hai sa vorbim despre...
viol

Cand eram mica credeam ca violul e ceva placut...mai bine zis nu intelegeam de ce femeile alea nu stau si savureaza clipa :))) eram un copil pervers..asha'i?
Cred ca in mare parte ca asta se datoreaza faptului ca eu ma identificam cu agresorul, mai bine zis cu barbatul, deoarece, cred eu acum, el detinea puterea, ma fascina sa fiu barbat, dar numai pt a face rau femeilor
Din toate filmele pe care le vedeam, filme inocente, mi-amintesc acum de unul cu niste teroristi pe un vapor, eu luam doar faza agresiva..sexual-agresiva mai exact..stiu ca unul din teroristi ia ostatica o femeie, si-i baga mana'n sutien .. si ea incepe sa planga.{am asa o frantura de pe la 4-5 ani} desigur ca ne uitam la video, si eu eram fascinata de puterea barbatilor, de armele lor, de bratele lor puternice...si'n fanteziile mele, de atunci si de putin mai tarziu, eu eram mereu barbatul, si faceam rau femeilor..

De-asta, v-am si zis,ca nu intelegeam ce e asa rau la un viol...implica putere, fortza..de cealalta parte inocentza, fragilitate, deci pt mine era foarte excitant

Multa vreme mi-am pus intrebarea asta, de ce femeile nu stau si savureaza momentul, dar dupa am inceput eu sa realizez ca barbatii nu sunt doar ca aia mari, atragatori si puternici din filme...sunt si oameni mizerabili si lasi....
Atunci am adaugat acest element la rationamentul meu: poate nu le place barbatul...

In adolescenta am inteles cum e cu spatiul intim, si am simtit pe pielea mea ca pana si mama, sau o prietena, daca se apropie prea mult de mine si'mi invadeaza spatiul intim, fara sa'i dau voie, am inteles ce'nseamna ca un strain sa'ti invadeze spatiul intim, si pana'ntr'atat incat sa...intre'n tine de'a dreptul


Tarziu, si mai tarziu, am aflat ca sexul, ca sa fie placut, nu e ceva ce se face intre doi straini, ci este ceva ce se face intre doua suflete care se cunosc, si'si invadeaza unul altuia spatiul, pentru a provoca placere...si'am realizat ca in niciun caz nu e placut cand cineva vine si intra "nepoftit" in sufletul tau

Sexul este si la nivel mental, si mai ales acolo, si-acum am inteles, si vreau sa'i explic si copilei din mine, ca violenta sexuala este buna doar "in mediu organizat"







4 comentarii:

kiki spunea...

part 2 cand apare? ne tii in suspans?

Hedonistiq spunea...

o sa fie multe parti, la cat ma fascineaza pe mine violentza...
dar vor veni la momentul potrivit

Copacean Constantin spunea...

uhh
copila perversa
ce simpatic:P

Dani spunea...

Superb :)