vineri, 10 aprilie 2009

Smokers are more outgoing

Astazi am observat, pentru a mia oara, ce diferenta mare este intre persoanele fumatoare, si cele nefumatoare

Am impresia ca nici n-ar trebui sa stea impreuna....aceste doua tipuri de oameni :D

Desi exagerez - cunosc oameni valorosi , sociabili si deschisi care nu fumeaza.. - nu pot sa nu observ ce reactii si mod de a privi lucrurile deosebit au....desi se spune ca unii sunt "dependenti" de tigara
Poate ei sunt dependenti de un lucru, insa ceilalti par prea...perfecti de plictisitori incat sa nu fie dependenti de nimic

Felul acesta de a incerca sa traiesti, mai bine zis de a privi lumea - sanatos, fara vicii, "liber" de orice tentatie - imi displace complet..sau hai sa spunem ca nu-l inteleg

Exceptand cazurile in care persoanele apropiate au avut de suferit din cauza vreunui viciu....si intelegeti la ce ma refer..... ;) .. nu vad de ce sa nu ne bucuram de toate placerile vietzii..si repet....si iar repet de ani buni incoace: "Doar nu vrei sa mori sanatos" oricat de infantil, rebel, si iresponsabil ar suna acest lucru

Mereu am zis ca Cineva de Sus ma va invata minte pentru atata inconstienta - imi place tigara , e o voluptate, asa si? Imi va da o lectie, si nu'mi vor mai trebui tigari
Doamne ajuta sa nu-mi dea nimeni nici o lectie....prea curand...Sunt prea superstitioasa sa'mi continui ideea asta :))

Pana atunci imi raresc viciul, il aduc la Zero aproape, nu imi mai plac exagerarile. Am...crescut?

In clasa a 11-a puteam fuma intr'o noapte de iesit un pachet de tzigari, si a doua zi eram "foarte tare" ca tuseam si nu puteam respira, dar acum...nope...nu'mi mai trebuie

Si daca-l aduc la Zero - si nu fumez o saptamana, si atunci cand se strange lume, ne simtim bine, radem, si eu nu fumez o tzigara impreuna cu ei...pentru ce traiesc?

Si daca merg intr-o excursie, sau pur si simplu vad marea, ajung intr-un peisaj mirific, inspir aer in piept, si nu zic: Ce merge o tzigara acum! ....Pentru ce traiesc???

Tzigara e in primul rand instrumentul sociabilitatii, as putea sa fumez 2 tzigari pe luna, dar le-as fuma cu cel mai mare drag, la evenimentul potrivit si cu persoana potrivita ;)))

9 comentarii:

kiki spunea...

eu cred ca mi-am epuizat viciul asta. am fumat 2 ani jumate in cel mai groaznic mod probabil. adica cat stateam acasa nu fumam decat daca plecau ai mei pe undeva, iar in rest epuizam un pachet in 2 ore.
dupa 2 ani nu am avut probleme cu sanatatea insa parca nu mai incapeau tigarile, pur si simplu. am mai continuat sa fumez inca o jumatate de an, asa de moft, ca mi se parea ca imi sta bine cu tigara in gura. de fapt iubeam sa musc tigara, oricat de kinky suna asta. fumam parliament si nenoroceam filtrul ala. Imi bagam limba in gaura, muscam filtrul, pana terminam tigara era varza. :))
acu' nu prea mai suport fumul de tigara, nu din cauza ca e nesanatos si poti sa mori de cancer, ci pt ca nu mai imi place cum pute. :P

Hedonistiq spunea...

:)))
foarte tare kiki

si apropo de sondajul meu - l-am inceput vineri seara...mi-ati tot votat nu(adik nu-i neaparat ca fumatorii sunt mai sociabili) sa inteleg ca au votat nefumatorii...eiiiii vechi neincrezatori morocanosi :D
Sa stiti, dragi respondenti, mi-ati dovedit ca FUMATORII AU IESIT, CA E VINERI SEARA

kiki spunea...

fumatorii astia sunt homeless-i de nu au aparut nici acum? :D

greeneyes spunea...

eu n-am fumat niciodata, nici macar nu am inceract si nici nu ma tenteaza deloc. ma simt asa de mandra de asta!! :)

day-dreamer spunea...

Refuz să cred că o ţigară ne poate transforma în oameni sociabili... asta ţine de interiorul fiecăruia... cred... sper, de fapt...

deadrose spunea...

imi place sa fumez cand sunt fericita, imi place sa fumez cand sunt suparata, cand ma plictisesc, cand sunt prea ocupata, cand stau la taina (:X), imi place sa fumez cand merg pe jos, imi place sa fumez cand merg cu masina, mi-ar place sa se fumeze si in mijloace de transport in comun, imi place sa fumez in ultimul vagon dintr-un tren
si cu toate astea de obicei nu fumez mai mult de un pachet pe zi

vdaiana spunea...

day-dreamer are dreptate, dar... io vad altfel diferenta, privita stric pe baza fumului :P intr-un grup de fumatori un nefumator nu are ce cauta, adica e sinucidere sa stai cateva ore cu un grup in care 90% fumeaza (i know, i did it), pana ajungi sa zici imi bag picioarele mai bine ma duc singura in parc sa ma plimb decat sa lesin aici si sa ajung acasa cu hainele imputite, cu ochii rosii, ragusita si cu nasul infundat, pt ca in veci mai multi fumatori n-o sa renunte la fumat pt o seara intreaga de dragul unui nefumator; in schimb un singur fumator poate sa stea linistit cateva ore intr-un grup de nefumatori, eventual daca moare dupa o tigara sa iasa de cateva ori pt 5 min la un fum... parerea mea, pac pac
in concluzie, fumatorii nu sint mai sociabili decat nefumatorii, doar ca ei nu prea se pot amesteca in acelasi grup; un grup de nefumatori poate sa se distreze la fel de bine (si mai sanatos :P) ca un grup de pufaitori :D

vdaiana spunea...

p.s.: nu cred sa existe vreo persoana care sa nu fie dependenta ce ceva, o chestie (obiect, activitate, alimetn, whatever) oricat de mica.

Hedonistiq spunea...

ai dreptate vdaiana...
calugaritzele sunt dependente de Dumnezeu si de rugaciune..deci..cu asta am zis tot :))