marți, 29 decembrie 2009

Trec si de iarna asta.....oare?!

De ce atunci cand e iarna simt ca problemele...adesea trecute rapid cu vederea...sunt din ce in ce mai mari si nu le mai pot face fatza?
Se fac 8 ani de la prima iarna cu depresie...atunci oricum a fost majora....si mai adolescentina..bineinteles...
Dar sa fie Soarele atat de important in viatza noastra? Am citit despre studii unde s-a descoperit ca trecerea la ora de iarna afecteaza populatia, mai ales cea muncitoare...care se confrunta cu bezna de la sfarsitul programului de lucru.
Dupa-amiezile intunecate de deprima atat de tare sistemul nervos central, incat suntem iritati tot timpul, avem ganduri negre, insomnii si scadere a libidoului?
Cel putin asha zic "cercetatorii"......ceea ce observ eu acum...este ca probleme mai vechi...nerezolvate sau fara sorti de izbanda ies la iveala acum...si nu-mi dau pace

Ce pot sa fac? Sa astept primavara...pentru ca cu atitudinea de acum nu fac decat sa inrautatesc situatia, si nu sa o rezolv...(cel putin in felul meu)
Dar daca nu le rezolv....iarna viitoare ce ma fac? iar si iar si iar aceleasi probleme........fara "problema" mare nu pot, nu ma pot debarasa de toata viata mea de acum...care pana in octombrie chiar imi placea...acum mi se pare un cosmar totul...interminabil si fara fund...fara intoarcere......fara.....

Si mi-am pierdut cuvintele..mi le-am pierdut si sper sa reusesc sa mi le recapat..printre lacrimi......oricum iarna scriu cel mai mult, acest blog a fost creat in decembrie anul trecut..si dupa cum vedeti nu am mai scris nimic din mai....in mai cand aveam din plin parte de o "cura cu soare" - dar atunci am postat ceva cu totul informativ, si nimic din ...dinlauntrul meu

5 comentarii:

Anonim spunea...

in primul rand, nu te cunosc personal, dar gandurile si sentimentele tale fata de acest anotimp, care, daca apreciezi cu adevarat viata ta, exista asa cum exista si orice bucatica din tine. De ce ai vrea sa rupi ceva din ce este creat deja, si este dus spre perfectiune? sau chiar daca nu esti perfecta, incerci sa devi o persoana mai buna....asa si cu iarna ....crezi ca poate fi schimbata de altcineva? de un muritor de rand plin de sentimente(EX. MAI SUS)NU! trebuia lasata sa-si duca cursul, sa lege prietenii, sa ajute familii sa se regaseasca in mijlocul Craciunului, sa permita unor persoane Pasionate de sporturi specifice(schi, patinaj,etc) practicarea acestora ....si exemple sunt o mie.....sper sa mai scrii curand...alte cuvinte puse pe ecran imi vor dezvalui si mai mult identitatea .....asa cum zicea un bun prieten de-al meu cu multa stima si respect, al tau, ANONIM.

Anonim spunea...

desi nu sunt o mare iubitoare a iernii, am ajuns sa-i inteleg necesitatea. Aceea de a apropia oamenii.
Daca ar fi sa ne gandim la un sens metaforic primavara/vara ar fi pentru fizic si toamna/iarna ar fi pentru suflet; pt meditatie.
Oare iti accepti viata vara si nu-i vezi defectele care se arata doar iarna?
Intr-adevar soarele ese ca un medicament de antidepresie pt om, si starea lui, dar mi se pare ca este ca un ingrasamant artificial care ne face sa aratam frumosi si fericiti, cand de fapt nu suntem deloc asa.
Poate o cana cu vin fiert si o discutie deschisa, chiar si cu tine, as fi mai indicata decat asteptarea primaverii.

ZooLander spunea...

iarna, iarna....
greu cu ea, greu fara ea.
dar stii vb aia: "you can't have sweet without the sour"
are si ea rostul ei, de a ne mai lasa sa ne odihnim, sa ne incarcam bateriile pt vara

kiki spunea...

treci mah, cum sa nu treci????
desi sa stii ca nu am gasit catinofort.
dar cred ca ne vom descurca si fara el. am incredere. :)))

day-dreamer spunea...

Păi dacă astea erau gândurile tale cu o zi înainte de ziua ta, când vremea nu era ca ce de acum, la -15 grade cum îţi mai e?
Hope you're better! :)