duminică, 17 ianuarie 2010

From Blue Planet to Green Planet

Nu mai e un mister pentru nimeni: lumea noastra e in pericol
Nu stim cat mai avem.....dar nu trebuie sa ne culcam pe o ureche...pot fi si cateva sute de ani.

Repeziciunea cu care am reusit in ultimii ani sa poluam ma face sa cred ca acele sute, mii de ani, de care ne vorbesc oamenii de stiinta vor veni mult mai repede, si asta pentru ca OMUL , una dintre miile de specii de pe Pamant, se crede Regele lui..

Nu, nu suntem patronii Terrei, si nu avem dreptul sa ne purtam ca si cum resursele ei(toaaate resursele ei) ne apartin si vor dura la nesfarsit.

Fara sa va tzin o lectie eco, propun un mic pas.

Poate avem nevoie, pe Cartoon Network, din nou de aceste desene animate :


In copilaria unora dintre noi, Captain Planet ne-a invatat lectii pretioase:
cum ca exista dusmani ai Pamantului, ne-a invatat si sa nu aruncam ambalajul inghetzatei sau sticlele de plastic(nu stiam termenul de PET atunci) si pentru multi din noi, acele desene si-au pus amprenta pe o particica din creierul nostru. Subconstient, pana la maturitate am stiut ca trebuie sa ne iubim Planeta, sa o respectam, sa o pastram curata.
Treaba cu economia de resurse a venit mai tarziu, constient.

Daca macar o televiziune pentru copii ar incepe ca , pe langa Ben Ten, Robot Boy si eu stiu ce alte desene super violente si inutile, sa difuzeze si un tip de desen animat ca cel din copilaria noastra, macar am incerca sa ne educam generatia viitoare.

3 comentarii:

kiki spunea...

apropo, dupa ce ai plecat tu am gasit cosul pt reciclat cutia. e langa grm5. :)))
planeta e in siguranta. :P

Hedonistiq spunea...

asha da!

Vlad Butusina spunea...

eu imi aduc aminte de astea: Once upon a time...Life
http://www.youtube.com/watch?v=3oPFhYimtjw&mode=related&search=