marți, 23 decembrie 2008

Miroase a iarna..

E 23 decembrie, e Bucuresti si nu e trafic.
Lumea e in vacantza....probabil la munte, unde e zapada, si poti simti ca vine Craciunul
Aici, in orasul "minunat"..nu simti ca maine e Ajunul....imi lipseste zapada..imi lipseste atat de mult

Dar totusi miroase a iarna..miroase a vacanta.. sa fie frigul de afara, sa fie brazii impodobiti de peste tot, instalatiile care palpaie la geam..sa fie manichiura mea multicolora.....nu stiu exact

Oare Melvin Udall, cu atitudinea sa superioara si ironica fata de restul oamenilor, cu imposibilitatea de a gandi pozitiv decat despre el insusi, cu neputinta de a spune complimente, oare el cum sarbatoreste Craciunul? Face cadouri? Este mai bun?
Stiu, sar de la una la alta...dar in mintea mea, eu pe undeva ma aseman cu Melvin...ursuza si egoista in restul anului... profit de Sarbatorile de iarna pentru a face cadouri celor apropiati, ca sa disculp intr'un fel pentru toate cuvintele urate aruncate timp de 12 luni. Sunt impulsiva, sunt egoista...da da....sunt "rea"
N'am fost cuminte...degeaba am scris anul acesta,pentru prima data...scrisoare lui Mos Craciun, am scos'o la imprimanta si o port cu mine in geanta
Nu mi se vor indeplini dorintele...pentru ca n'am fost cuminte...am aruncat cuvinte urate asupra celor dragi, mai mult decat asupra strainilor, am profitat de faptul ca's iubita, am cerut mult fara sa merit nimic, m'am gandit mai intai la mine decat la altii....si...
Si desi ii iubesc atat de mult pe toti, n'am reusit sa le'arat mai deloc...
Pentru ca am probleme in comunicare...pt ca sunt si eu...o parte din Melvin Udall
El s'a vindecat la sfarsitul filmului. I'a facut complimente ospataritei :)) I'a zis ce minunata este si ce fericit e ca o vede asha
Dar oare, in viata lor impreuna...el nu tot ursuz o sa ramana? Or sa se sarute, or sa faca sex...si la sfarsit nu o sa'i arunce o vorba de'a lui " de duh " ?
Oamenii nu se schimba...se imbunatatesc, dar de schimbat..mai rar
Poate ca fondul meu nu e asha rau si egoist, dar daca eu asta demonstrez, oamenii tot asta or sa creada

Melvin Udall va face cadouri, pentru ca, ca toti oamenii ursuzi si ascutiti la limba, dar cu un fond bun....vrea sa isi arate afectiunea, macar o data pe an



Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce mi-a placut cum ai scris... si ai mare dreptate in privinta schimbarii. Una e sa realizezi si sa intelegi ca esti egoista, complet altceva e sa schimbi asta la tine. In viata gresim la un moment dat, dam cu piciorul unor sanse sau mai ales unor oameni pe care ii plangem cu lacrimi de crocodil.. Si jelim... si acceptam cu greu.. si ne resemnam.. si ne promitem ca "nu mai facem"data viitoare.. ca invatam din greseli... Dar nu, primim alta sansa si gresim.. si iar gresim :|