luni, 5 ianuarie 2009

Zi-mi secretul fericirii

De ani de zile ma lupt cu depresia
Azi e bine,maine'i rau

Incepand cu clasa a 9a, cand am avut prima si cea mai groaznica depresie...nu mai incetez

An de an, in anotimpul rece, toate problemele nerezolvate(tot din cauza mea) se aduna si simt ca nu le mai fac fatza.

Anul acesta e si primul an in care nu mai stau acasa....
Incepand cu luna ianuarie, a inceput..
Orice aveam de reprosat persoanelor din jurul meu, mi'am reamintit
Viatza nu mai e simpla, afara nu mai e Soare, lumina calda
Ambitia a disparut de tot
Gandurile negre primeaza

Voi trece si de luna asta? Asta-i intrebarea

Eu nu m'as mai ridica din pat dimineata....si care'i solutia? tot in mine sta rezolvarea

Un om bun mi'a spus azi ca nu voi mai suferi daca voi incepe sa gandesc cu inima
Privind toate la rece, cerebral, viatza e destul de anapoda....dar incercand sa gandesti cu inima, lucrurile stau mult mai bine

Mie deocamdata nu'mi apare in perspectiva nicio scapare, decat o prelungire a agoniei

Vreau sa ies din starea asta imputita, dar nu pot....toate'mi par sfarsite



Voi incerca sa scriu maine dimineata! Dimineata toate par mai roz ; sper sa fie asa si pentru mine! Macar dimineata..

4 comentarii:

kiki spunea...

Bad Janis, bad! Ti s-a urat cu binele? Ia gandeste-te tu ce bine a fost in vacanta, ca ai fost la munte, ca stai cu Vlad, ca mai e putin si vine primavara si apoi vara si mai lasa depresiile.

Anonim spunea...

mama, chiar scrii bine. sincer. felicitari. za admin :)

Anonim spunea...

Pentru mine secretul fericirii este sa ma bucur de lucrurile marunte, sa-mi aduc aminte de momentele frumoase care au puterea de a-mi schimba intr-o clipa starea de spirit... cu aceste picaturi de fericire umplu o sticluta magica, imaginara... cand sint down low iau sticluta, o desfac, inspir mireasma care se imprastie in jurul meu si iau cate o picatura, o pun pe un cub de zahar imaginar si savurez pana cand gandurile negre incep macar sa se estompeze.

Anonim spunea...

si pe mine ma mai apuca depresiile din cand in cand, si incerc sa ma uit in jur si sa vad ca am pentru ce sa ma bucur...ca am familie, prieteni,sunt sanatoasa, iubesc si sunt iubita...altii nu le au nici pe astea, si ma gandesc deci ca se poate si mai rau. te pup