miercuri, 20 mai 2009

Traieste pentru ceilalti

Traieste pentru ceilalti si vei fi fericit....

Mi-a zis asta cineva..la un moment dat....dar se pare ca am m-am pierdut pe drum..
Adevarul este ca privind din perspectiva ta, si traind mereu doar pentru tine..niciodata nu vei fi fericit
Pentru ca mereu vei fi deranjat de altii, mereu lucrurile nu iti vor iesi exact cum vrei tu...fiind tu si fericirea ta unicul scop in viata...
Dar purtandu-te bine cu ceilalti, incercand mereu sa faci un gest frumos pentru altcineva....te vei insenina numai pentru zambetul lor de multumire...
Oricat de egoista stiu si recunosc ca sunt....nimic nu ma face mai nefericita decat negrul din inima mea dupa ce ma port cu altcineva urat si il indepartez
atunci ma simt trista, amarata, frustrata,plina de venin...stiind ca asta am simtit atunci ca trebuie sa fac si oricat de rau mi-ar parea dupa, asa as face si a doua oara, deoarece nimic nu e mai important decat MINE si fericirea mea si nu suport ca altii sa imi zdruncine Universul de printesa.....

Asta niciodata nu ma va face fericita, sunt sigura acum de asta...
Am ocazia sa lucrez zilele astea cu o femeie singura....o credeam puternica..o credeam inteligenta..o credeam curajoasa....Ea are o functie inalta, are resurse financiare cat sa viziteze lumea intreaga, si asta si face...
Si oricat mi-as dori sa vad jumatate din lumea asta..sa ma plimb, sa ma duc la masaj, sa beau cat vreau eu si unde vreau eu....nu vad nicio fericire in asta daca nu imparti cu ALTCINEVA....
si nu trebuie neaparat sa fie partenerul de viata (desi, la varsta ei, ar trebui sa fie!)
poate sa fie un prieten, un apropiat,un cineva cu care poti imparti...
dar ea,...pentru ca ea atat s-a zbatut pentru EA, sa ajunga unde este..a ajuns sa fie singura si nefericita

Oricate SPA-uri ai vizita, insule exotice si tot ce mai vreti voi...nu inseamna nimic daca nu ai un sprijin
acel "sprijin" nu poate fi tinut cu iubire de sine.....ci doar cu iubire pentru ceilalti...
un sprijin, care ..chiar daca nu e cu tine....sa stii ca este undeva...acolo...sa schimbi o vorba buna la telefon
Un punct de sprijin este tot ce ne trebuie in lumea asta nebuna...nebuna de tot......

2 comentarii:

kiki spunea...

cata dreptate ai...

Shoco spunea...

"Happiness Only Real When Shared " , imi place cum scrii :)