marți, 6 ianuarie 2009

Fara vicii...

Azi e mai bine...
Azi e mai cald cred :D
Mi'a reaparut perspectiva sa ma las de fumat....si ce'am sa fac eu? In ce ma voi mai ascunde? cum voi socializa?
Fumand de 6 ani am ajuns sa'mi pierd adevarata identitate...poate nu doar fumatul ma reprezinta...dar who knows? eu n'as vrea sa ma las.......cum spunea o binecunoscuta melodie de pe plaiurile mioritice - Fara vicii am fi doar niste roboti -
Eu cred ca as fi si mai depresiva fara fumat....sau as incerca sa ma ascund in alt viciu -mancarea,alcoolul- ceva as gasi eu...si vai si'amar.....ca mult mai periculoase ar fi
Stiti ce spunea Pascal despre distractie? Spunea ca distractia e singurul lucru care ne consoleaza de mizeriile noastre.....Si viciile sunt tot o forma de distractie
Uitam de noi pentru 5 minute cat dureaza sa tragi dintr'o tzigara...
Dar intr-adevar...in continuarea acelor cuvinte Pascal spunea ca daca n'am avea distractia ne'am afla in acea plictiseala existentiala si am cauta un mijloc mai ferm de'a iesi din ea...dar.......

Pana una alta noi ne distram, uitam de noi, si mergem cu pasi repezi spre moarte

3 comentarii:

kiki spunea...

eu zic sa o asculti pe mihaela radulescu si sa te tuti inloc sa fumezi. :)))

Anonim spunea...

1 tigara = 5 min mai putin din viatza..de asta nu m-am apucat eu de fumat :)

Hedonistiq spunea...

eu n'am de gand sa mor prea batrana,si in niciun caz sa mor sanatoasa :D